معرفی مشاهیر

معرفی ماکسیمیلیان دی لافایت

ماکسیمیلیان دی لافایت

ماکسیمیلیان دی لافایت

ماکسیمیلیان دی لافایت نویسنده ای است که شخصیت مرموز و چند بعدی شگفت انگیزی دارد. شخصی اسرارآمیز که در طول مدت 30 سال 2100 کتاب در زمینه‌های مختلف از جمله هنر، موسیقی، تاریخ، جادو، زبان‌شناسی و تاریخ باستان از خود به جا گذاشته است.
لافایت، هنرمند و موسیقیدان ماهری است اما ظاهراً هیچ علاقه یا نیازی به شهرت و شناخته شدن آثارش نداشته. شاید برای اینکه قدرت و دانش او فراتر از چنین مسائلی بود و شاید برای اینکه ماموریت اصلی او چیز دیگری بود که در کنارش نیز برای پر کردن اوقات فراغتش دست به نوشتن آثار موزیکالی زد که در تالار هنرهای واشنگتن دی.سی تولید شد.

یک فرد حرفه‌ای و عاشق هنر و موسیقی. اما وی قبل از دوران مدرن چه می کرد؟ او تحلیلگر سازمانی جاسوسی آمریکا OSS در اروپا در طول جنگ جهانی دوم بود. او همچنین برای سازمانهای CIA و NSA (National Security Assembly) آمریکا کار می کرد. مگر تخصص وی چه بود؟

آیا لافایت دانشمند بزرگی است؟

او جزو اولین دانشمندان علوم ذهنی بود که موفق به ایجاد و توسعه ی علم تله پاتی و علوم ذهنی گردید و به همین دلیل در این سازمان ها مشغول به کار بود اما پس از پی بردن به اهداف پلید دولت آمریکا، از آنجا خارج شد. او که فردی معنوی بود به درخواست کاردینال بارتولی ویز کشور واتیکان، به ایتالیا رفته به آزمایشات واتیکان روی موجودات فضایی و فعالیتهای ستاره نوردان واتیکان برای سفر فضایی که در 1966 تا 1969 انجام میشد پیوست. بعد از جنگ جهانی دوم او آرشیو کتابخانه ی واتیکان را در زمینه ی UFO و علوم باطنی و جادو تجهیز کرد و این را به درخواست مستقیم پاپ پیوس دوازدهم (1876-1958) انجام داد.

ماجرای ناپدید شدن لافایت :

ماکسیمیلیان دی لافایت تمام آنچه را که ارتش سری آمریکا در پی به دست آوردنش بود می‌دانست و ارتش به دنبال استفاده از دانش او بود. اما او از کجا این‌ها را می دانست؟ مگر چند سال داشت و چه معلمانی داشت؟ بعضی می‌گفتند او یک جادوگر کامل است که تمام قوانین فیزیک فضا و جهان را می‌داند و شاید هم آنوناکی به او آموخته بودند؟!

دولت آمریکا از مغز لافایت برای ارتباط و مواجهه با یوفوها استفاده کرد اما کسی نمی‌داند چرا و چه اتفاقی افتاد که لافایت از این آزمایش ناخشنود شده و برای همیشه از آمریکا رفت و ناگهان غیبش زد. اطلاعاتی که او از حقایق انوناکی و فعالیتهای آنان داشت به ضرر کلیسای کاتولیک و واتیکان بود و آن‌ها از ناپدید شدن وی نگران بودند. از او خواسته شده بود که نسخه ی جدیدی از کتاب عهد عتیق را از یونانی و آرامی به ایتالیاتی و انگلیسی ترجمه کند.

یک خبرنگار زن ایتالیایی که برای روزنامه ی Il Tempo در رم و مکزیک کار می‌کرد قرار بود که مقاله‌ای در مورد ارتباطات لافایت-واتیکان-یوفوها بنویسد اما به دلایلی برای همیشه ناپدید شد.

کتاب ها و مقالات ماکسیمیلیان دی لافایت :

لافایت را بزرگترین مرجع در مورد علمای آنوناکی در دنیا می دانند. 8 دیکشنری، 150 کتاب، 8 دایره المعارف، 32 کتاب در زمینه فرازمینیان، مسلط به 21 زبان که 10 جلد لغت‌نامه ی از 14 زبان را تألیف کرده است مانند زبانهای سومری، آکادیريال آرامی و… او زبان‌شناسی ماهر و متخصص در زبانهای خاور و شرق میانه و همچنین زبانهای قبیله‌ای و مورخی بزرگ است.
دکتر جی. چن J. Chen یکی از اعضای یونسکو و سازمان ملل، لافایت را « یکی از برجسته‌ترین ذهن‌های دوران ما» توصیف کرد.
دانشکده حقوق دانشگاه ییل آمریکا از وی خواسته بود که نسخه ی انگلیسی قانون اساسی جدید عراق را که توسط کاخ سفید نگاشته شده بود به عربی برگرداند.

ماکسیمیلیان دی لافایت در 13 می سال 2009 در برنامه‌ای از شبکه ی History برای اولین بار ظاهر شد و چهره ی خود را نشان داد. اما چه کسی می‌تواند تأیید کند که او حقیقتاً ماکسیمیلیان دی لافایت است؟

او که توسط بیل براینز Bill Brines مجری برنامه مصاحبه می‌شد درباره ی فعالیتهای فوق سری دولت آمریکا روی چهان های موازی، سفر های فضایی-زمانی، حقیقت یوفوها و مثلث برمودا صحبت کرد.

برخی از کتاب‌های وی به شرح زیر است:

• افتضاح های تکان دهنده ی هالیوود
• ریشه ی نام خدا و هویت واقعی او، ترجمه شده از الواح فینیقی، اوگاریت، کنعانی، سومری، آکادی و آشوری
• هنر مقدس ارمنستان: خاچکارها، نمادها و متون درخشان
• چگونه ارواح، دیوان، عفریتها، جن و فرشته را احضار و کنترل کنیم: روشها و دستورات: جلد اول
• آنوناکی، استادان متعالی، عالمان و فرشتگان هبوط یافته در زمین و نیبیرو، زنانشان، شوهرانشان، فرزندانشان و نسلشان در میان ما (جلد 5 و آخر)
• کتاب رامادوش.13 تکنیکهای قدرت ذهنی علمای آنوناکی برای طول عمر بیشتر…

• 460 هزار سال از وقایع بزرگ یوفوهای فرازمینی و رازهایی از تمدن فینیقی تا کاخ سفید: از نیبیرو، زتا، آنوناکی، سومر تا آیزنهاور، ام.جی.12، سیا، ربوده شدگان ارتش، کنترل ذهن
• تقویم روزها و ساعاتی که خوش شانسی و بد شانسی می‌آورند
• احضار فرشته، جن، عفریت و روح
• طلسمهای جادویی برای موفقیت در زندگی، حفاظت در برابر دیگران و احضار ارواح
• متن رسمی کتاب علمای آنوناکی: معلم و شاگرد
• جاده ای به دانش بی پایان: تائوی فرازمینی آنوناکی و عالمان

در بخشی از کتاب دالسی جهنم خاکستری اثر دی لافایت می‌خوانیم:

پایگاه را یک گروه شبه ‌نظامی محافظت می‌کند. این گروه زیر نظر ارتش فعالیت نمی‌کند ، بلکه تحت کنترل مستقیم دولت سایه می‌باشد.این گروه شبه‌نظامی در واقع یک ساختار نظامی نیست، چراکه تمامی افراد آن، نه توسط پنتاگون (ارتش آمریکا)، که از سوی دولت سایه، برای وظایف گوناگونی استخدام و یا گماشته شده‌اند.اجازه‌ی ورود به پایگاه با یک پروتکل سفت و سخت، معمولاً فوق سری و فوقِ فوق سری ، تعیین می‌شود. هر چه در محوطه‌ی زیرزمینی پایین‌تر روید، حفاظت، سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.

در بعضی از طبقات، به منظور شناسایی پرسنل، طبق نامگذاری اعضاء داخلی از BI (شناسایی تنفس)، یا BR (تشخیص تنفس)، بهره می‌برند. به هر کجا که نگاه کنید، همیشه دوربین‌های امنیتی را خواهید دید. در داخل محوطه، و از طبقه‌ی اول که شروع کنید، متوجه‌ی درهای جانبی در همه جا، و ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد با ویژگی‌های امنیتی می‌شوید که برخی آشکار، و برخی دیگر مخفی می‌باشند. تلفن‌های همراه و هوشمند شما، هیچ یک، در پایگاه دالسی کار نمی‌کنند، و تلویزیون یا مانیتور معمولی در آن‌جا وجود ندارد. شما کاملاً از دنیای بیرون جدا هستید.

بخشی از کتاب بازگشت آنوناکی :

تعدادی از خطاهایی که موردخشم و غصب آنوناکی ها هستند: مقام های منتخبی که قدرت و طمع آنها را اغوا نموده و حاضر هستند که کشورشان را برای سود بیشتر به نابودی بکشانند . مقام های منتخبی که به علت ارتباط نزدیکشان با کشورهای صاحب نفت و دیگر اشکال انرژی حاضر هستند با حاکمان فاسد این کشورها دست به یکی کرده و محیط زیست سیاره زمین را نابود کنند . هر سیاستمدار یا پرسنل نظامی یا هرکس دیگری که درگیر تجارت با گری ها است و اجازه می دهد که آنها در ازای دانش فنی و نظامی به جنایت های خود ادامه بدهند شدیدا آلوده شده اند.

وکلا و قضاتی که با سیستم قضایی بازی می کنند و با تکیه بر قانون شک معقول ( تردید معقول یا واقعی با توجه به صحت یک ادعا ) متجاوزان به بچه ها ، قاتل ها و دیگر متخلفان با جرائم سنگین را آزاد می کنند . کسانی که با سرقت هویت زندگی ها را نابود و خوشنام ها را بدنام می کنند . کسانی که باعث آزار و شکنجه حیوانات می شوند.

بخشی از کتاب آفرینش ژنتیکی دیلافایت :

پژوهشگرانی که متون سومری را ترجمه یا تفسیر کرده اند و گل را به عنوان لجن یا خاک در نظر گرفته اند که آنوناکی آن را در عراق باستان پیدا کرده و با دی ان ای خودشان مخلوط کرده تا انسان خلق شود مرتکب اشتباه بزرگی شده اند. آنوناکی از یک مایع پلاسمایی استفاده می کرده که خیلی سریع لخته می شده و طی مدت کوتاهی بعد از آن این لخته ویژگی های ظاهری فیزیکی اش مثل گل می شده. اما این ماده نه خاک که یک ماده ارگانیک پلاسمایی بوده است. همه بیگانه ها منشاء شان یکسان نیست .

آنوناکی نژادی است بسیار دلسوز و خیلی بزرگ منش و رویه اش صلح آمیز است . ظاهرا روش آنوناکی برای سکس برای هردو جنس دلپذیرتر است. نور از دو همباش ساطع می شود . نور ها قاطی می شده اند و نتیجه آن لذتی است که همزمان هم فیزیکی بوده و هم روحی. آنوناکی مثل ما آلت تناسلی ندارد!

 پرمخاطب ترین و پرفروش ترین کتاب های دیلافایت، آفرینش ژنتیکی و بازگشت آنوناکی است.

دیدگاهی در مورد “معرفی ماکسیمیلیان دی لافایت

  1. آرمین گفت:

    کتابهاش تو ایران پیدامیشه.درمورد آنوناکی ها..و روشهای مبارزه با جن و عفریتها و.کجا پیدامیشه بخریم یا مطالعه کنم

    1. پشتیبان گفت:

      با سلام و عرض ادب
      تمامی کتاب های دی لافایت را از طریق این لینک مشاهده کنید ??

      https://kakofile.ir/file-author/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c-%d9%84%d8%a7%d9%81%d8%a7%db%8c%d8%aa/

  2. محمد گفت:

    درگاه پرداخت ایراد داره. کد امنیتی نمیده

    1. پشتیبان گفت:

      درود و عرض ادب و احترام
      پرداخت شما با شناسه 1597345 و ایمیل reza*********@gmail.com انجام شده و دانلود فایل نیز صورت گرفته. برای اطمینان خاطر بیشتر نیز همکاران ما فایل مورد نظر رو براتون واتساپ ارسال کردن. ممنونم از نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سیزده =