پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM
پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM به صورت فایل PPTX بوده و شامل ۵۱ اسلاید مصور و قابل ویرایش می باشد.
چکیده ای از مطلب پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت :
مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود.
ارتقای کیفیت از انتخاب فلسفه مدیریتی شروع می شود. در سفر بی پایان ارتقای کیفیت نقطه شروع برای تلاشهای ارتقای کیفیت در یک سازمان انتخاب آگاهانه یک فلسفه مدیریتی است. ابتدا باید مدیران ارشد سازمان از میان فلسفه های مدیریتی رایج فلسفه ای را برای جهت دادن به تلاشهای سازمان خود انتخاب نمایند .
باید توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسیار حائز اهمیت است ،ولی اگر قرار است فلسفه مدیریتی انتخاب شده موجب تحول اساسی در سازمان گردد اجرای صحیح آن کمتر از اجرای آن نمی باشد.
مدیریت جامع کیفیت با داشتن ارکان فلسفی و اصول ساده و قابل درک و فراهم نمودن یک بستر طبیعی برای تلاشها شاید تنها گزینه در پیش روی مدیران باشد سه رکن مهم فلسفه مدیریت جامع کیفیت یعنی مشتری محوری فرایند گرایی و ارتقای مستمر هم در رأس یک سازمان و هم در قاعده آن قابل درک و اجرااست.
عناوین و سرفصل های فایل:
فلسفه مدیریت
تعریف مدیریت جامع کیفیت
ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت
سیر تکاملی روند مدیریت کیفیت جامع (TQM)
اصول T.Q.M
الگوی یک سیستم
دو نوع سیستم بارز
الگوی کلی سیستم مدیریت کیفیت
سیستم برون سازمانی
سیستم درون سازمانی
فرآیندها
فرآورده های خدمات
عامل انسانی
مراحل اجرای برنامه TQM
چند اصل به منظور اثر بخشی T.Q.M
هزینه های T.Q.M
استقرار نظام مدیریت فراگیر در مجتمع فولاد مبارکه
ضرورت ها و اهداف
مراحل استقرار نظام T.Q در مجتمع فولاد مبارکه
کمیته های T.Q در مجتمع فولاد مبارکه
فرآیند تعریف پروژه های T.Q
پروژه های T.Q بر اساس Cost Of Poor Quality
روال تعریف پروژه های T.Q بر اساس
عوامل مهم در موفقیت شرکت در استقرارنظام تحول کیفیت است.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.