در حال نمایش یک نتیجه

دانلود کتاب مصاحبه با بیگانه ماتیلدا

۸,۸۰۰ تومان

ماتیلدا اودونل مک الروی یکی از پرستار های ارتش آمریکا بود که در ماجرای رازول نیومکزیکو حضور داشت. گفته شده که در آن زمان یک بشقاب پرنده فرازمینی در رازول نیومکزیو سقوط می کند. ارتش به سرعت وارد عمل شده و تمام بقایا و اجساد موجود در محل حادثه را جمع آوری کرده و به پایگاه هوایی منتقل می کند. به گفته برخی، در آن بشقاب پرنده 3 موجود فضایی وجود داشتند که 2تای آنها کشته شده بودند. سومین موجود فضایی نیز به شدت مجروح شده بود. ماتیلدا یکی از پرستارانی بود که از آن موجود فضایی مراقبت می کردند.

او ادعا کرد که آن موجود فضایی به صورت تله پاتیک با او ارتباط برقرار کرده و ساعت ها گفتگو داشته اند. ماتیلدا این موجود فرازمینی را اینگونه توصیف کرد : “جنسیت این فرازمینی مونث نبود ولی من احساس کردم مثل خودم است. او به هیچ وجه خصوصیت فیزیولوژیکی و روان شناختی مثل ما انسان ها نداشت. بدن او چیزی شبیه یک ربات یا عروسک بود و هیچ ارگان تولید مثلی در او وجود نداشت، او حتی دارای ارگان های داخلی نیز نبود و بدنش از یک سیستم مداری الکتریکی تشکیل شده بود. سرش نسبت به دست و پاها بسیار نامتناسب بود و کلا در حدود ۴۰ سانتی متر اندازه قدش بود، در صورتش بینی، دهان و گوش دیده نمی شد و دست ها و پاهایش سه انگشت داشتند، از روی این مشخصات به این نتیجه رسیدم که یک افسر فضایی نیازی به چنین ارگانی ندارد،”

ماتیلدا اودونل مک الروی این گفتگو ها را با ماشین تحریرش تایپ کرده و بعد ها به صورت کتاب نوشته و به چاپ رساند. او نام این کتاب را “مصاحبه با بیگانه” گذاشت که 309 صفحه دارد.